eva-horvath.blogspot.com

Powered By Blogger

2011. szeptember 10., szombat

Energiavámpírkodás

Most egy érdekes téma kerül terítékre, amelyre gondolom az életük során fel sem figyeltek. Nézzük csak! Volt már úgy, hogy elkezdtek azon gondolkodni, hogy jaj de fáradt vagyok, pedig semmi olyan fárasztó munkát nem csináltam, ami ezt okozhatta volna. Vagy olyan álmosak vagyunk, mint a medvék, amikor téli álmot alszanak. Kezükből, lábukból kimegy az erő. Ólom súlyú fáradságot érzünk. Ha ezt érezzük, akkor a környezetünkben valaki szívja az energiánkat.

Én erre úgy jó 10 éve jöttem rá, de a kezdetekben nem akartam hinni az efféle dolgoknak. Egy nagyon kedves ismerősöm hívta rá fel a figyelmem, és onnét már kezdtem figyelni az ilyen dolgokra. Testünkben folyamatosan áramolnak az energiák, ha ez pozitív, akkor jól érezzük magunkat a bőrünkben, ha pedig negatív, akkor pedig rosszul érezzük magunkat a bőrünkben.
A negatív energiákat a rossz gondolatok irányítják. Rosszindulat, irigység, makacsság, zsarnokság.

Valójában, azonban mindannyian energiavámpírok vagyunk, Ki így, ki úgy. Én is szívtam már energiát, és nekem is szívták már el az energiáimat. Miért is van ez. mi történik ilyenkor?
Az energia elszívás belső bizonytalanságból, és önbizalomhiányból ered. Bizonytalan vagyok magamban, ezért elkezdem a másik energiáját szívni. Az állandóan panaszkodó személyek, a szaladgáló lóti-futi emberek, akik azt hiszik, hogy fontosak, és ügyesek, Van olyan eset is, amikor a figyelmedet vonják el. Pedig ez is komoly energia elvonás. Ilyen figyelem elvonásban évekig volt részem. Szörnyű állapot volt.

Miről lehet megtudni, hogy energiavámpír e valaki? A kérdésekből. Akik, az ilyen kérdéseket teszik fel. Hol voltál? Mikor jössz haza? Miért késel? Ezek az emberek egytől-egyig vámpírok. Nem bíznak magukban, így másokban sem. Személyiségfejlődéssel meg lehet oldani, ezt a munkát, de ennek komoly ára van.

Mostanra eljutottam oda, hogy tudom kezelni, ezeket dolgokat. Meghallgatom az embereket, de nem véleményezek. Bármilyen nehéz helyzetben is van bárki, nincs helye a sajnálatnak. Az ő problémáját neki kell megoldani, és valamiért annak úgy kellet történnie. Az együttérzés nem ítélkezik, A sajnálatban benne van, hogy megítéled a másikat:lúzer, gyenge, vesztes.

Ki az, aki nem vámpír? Az, az ember, aki képes egyedül lenni, Hogy, amikor nincs nyüzsgés, telefon, programok,barátok,csak a csend, akkor a csendben jól megtud e lenni önmagával.Aki, ezt nem tudja megtenni, az mind-mind vámpír. És csak a bamba tehén hagyja, hogy a vámpír jól megszívja magát a bamba tehén vérével. A tehén pedig mindig ad, amikor az kéri, mert úgy érzi neki sok energiája van, és ad másoknak is. Az energia vámpírok nem mások, mint "vérszívók" egytől, egyig.

Nincsenek megjegyzések: