eva-horvath.blogspot.com

Powered By Blogger

2010. január 19., kedd

Figyelmeztető jelzések!

Mostani bejegyzésemnek az adta, az inditatását, hogy a napokban egy kellemetlen baleset ér.Vasárnap este egy véletlen folytán elestem az udvarunkon és a fejemet összetörtem.Nem ijedtem,hanem gyorsan próbáltam a vérzésemet elállítani,amely pár perc után sikerült is.Már csak attól tartottam,hogy milyen mély a sebem és nem e kell összeölteni.Hála Istennek más nap kiderült,hogy isteni szerencsém volt, hogy nem lett mélyebb hasadás a fejemen.Azóta még mindig viselem magamon a kellemetlen tüneteket,mikor ezeket a sorokat írom a szemeim igencsak be vannak dagadva.

Térjünk vissza a fenti címhez. Amikor a balesetem után magamhoz tértem, első gondolatom az volt, hogy ennek így kellett történnie és ez egy üzenet értékű jelzés, hogy valami nem úgy működik az életemben,a hogy kell és gyorsan megoldást kell keresnem a problémámra. És ez valóban is így van. Én már régóta foglalkozom az ilyen jellegű üzenetekkel, legyen szó csak egyszerű megfázásról. Minden apró dolognak üzenet értéke van, de a legtöbb ember erről nem vesz vagy nem akar tudomást szerezni. Minél komolyabb balesetek, betegségek fordulnak velünk elő, annál komolyabb a probléma, amivel szembe kell néznünk és meg kell oldanunk

Ilyen intő jelek közé tartozik például: ha kibicsaklik a bokánk vagy hirtelen elesünk és sorolhatnánk tovább.

Pár évvel ezelőtt ilyen esetnek is szenvedő alanya voltam.E elmesélek egy esetet. Gyöngyösön jártam, és amikor a Mátrai úton haladtam a város irányában hirtelen hanyatt vágódtam. Mondanom sem kell senki nem sietett a segítségemre. A bokám kibicsaklott, de rögtön tudtam a megoldást és nem pánikoltam be..Első utam, ha bicegve is a gyógyszertárba vezetett,ahol kaptam megfelelő kenőcsöt és borogatást,hogy minél előbb haza tudjak menni. És mi volt az első gondolatom? Mi nem működik jól az életemben? Rögtön jött a válasz,túl hajtottam magamat,munkahelyi,otthoni problémák. És akkor tájt készültem nagy iramban a német nyelvvizsgámra.

Tanulság:Én azt szoktam mondani az ismerőseimnek, hogy minden apró cseprő dolgokra figyeljenek oda,mert ezeknek a figyelmeztető jelzéseknek üzenet értékük van és addig próbáljunk szemben nézni a problémáinkkal,amíg lehet, mert később ebből komolyabb bajunk származhat. És semmi dolgot ne intézzünk el egy kézlegyintéssel. Az életben nincsenek véletlenek. Tehát bármi félé esemény történik az éltünkben az egy intő jel. Gondolkozzunk el rajta, hogy vajon mi végett is történt velünk az, ami épen történt.

Nincsenek megjegyzések: