eva-horvath.blogspot.com

Powered By Blogger

2011. január 22., szombat

Amikor, jönnek a pozitív dolgok....

Már korábbi bejegyzéseimbe írtam,hogy beszámolok jó dolgokról,amelyek velem történtek.

Előre engedem, hogy nem kell nagy dolgokra gondolni, Sok sok apró eseményből jön össze a sikerélmény.Egy mosoly, egy kedves szó, kedves gesztus,biztató szavak és sorolhatnám tovább.

Nézzünk néhány ilyen esetet!
Biztos,sokakkal előfordult már, hogy ha bement mondjuk egy üzletbe, nem voltak vele kedvesek.Sőt flegmán viselkedtek vele, Akkor, azt mondjuk ide sem megyünk többet Ellenben, ha kedvesek velünk, akkor máskor is felkeressük azt a helyet. Így vagyok ezzel én is.

Van Egerben egy kis cukrászda (nevét nem írom le) ahová minden reggel betérek munka előtt. Megiszom a szokásos kapucsínómat, veszek egy szelet süteményt, és utána folytatom az utamat a munkahelyemre. olyan kedves,mosolygós emberek dolgoznak,hogy jó oda betérni.Kedvesen fogadják az emberek köszönését, és én is mindig mosolyogva megyek be és ugyanígy távozom." További szép napot"-tal köszönnek el, ami nekem nagyon kedves köszönési forma.Igaz,most már tudom,mit jelent a szép napot kifejezés. Tudom,ez sok embert irritál.de az azért van,mert még nem találták meg a lelki békéjüket.

Másik esetem az karácsony előtt történt. Pár nappal karácsony előtt vettem észre, hogy karácsonyfaégőt kell vásárolnom. Megnéztem a internetes kínálatot és találtam is egy üzletet. A hölgy, akivel beszéltem,nagyon kedves, segítőkész volt,mindent elmondott a rendelni való árúról.
Megrendeltem a neten az árut és láttam,hogy két féle fizetési mód van, Vagy fizetek a futárnak,vagy banki átutalással. A banki átutalás egyszerűbb és olcsóbb is volt, Újra felhívtam a hölgyet, aki megint kedves volt irányomban.. Elmondta,hogy én nagyon kedves, szimpatikus, vagyok telefonon keresztül. Felajánlott számomra egy kedvező szállítási költséget. Mondhatják sokan, hogy üzleti fogás.Én nem úgy éreztem. - Ha nem úgy.hogy a hang is nagyon sok mindent elárul az adott személyről. Nekem,ez egy sikerélmény volt,

Érdekes, hogy az elmúlt időkben olyan emberek keresnek meg, akár a közösségi oldalon,akár telefonon,akikről kb 20 éve semmit sem tudok. mindenben biztatnak, erőt adnak.Azért, ezek sem véletlen dolgok, mert valamikor talán fontos ember voltam a számukra. Azért az ilyen fajta megkeresések mindig jól esnek az embernek. Tudom, hogy sokan legyintenek egyet a kezükkel, hogy milyen hülyeségeket írok le. Nem baj. Én már tudom, hogy mit jelentenek az apró dolgok, mert sok sok apró dolgokból lesz a sikerélmény. És ezek a sikerélmények megélése visz el a céljaink felé.



Egy dolgot,azonban ne felejtsünk el. Mindenki csak azt, és annyit kap vissza az élettől, amennyit ő maga is beletett.Ha a jót tette bele, akkor a jót, ha a rosszat,akkor azt kapja vissza,Ez,csak idő kérdése.

Ezt a bejegyzést idestova egy évvel ezelőtt írtam. Visszaolvastam ámbár nem szoktam. Az eltel időszakban is egy több és több pozitív sikerélmény ér. Már azóta az is tudom, hogy hogyan tudom megtartani ezt az állapotot. Korábban nagyon hullámzott a hangulati görbém. Hol fent, hol pedig lent voltam. A hozz, hogy ez a kiegyensúlyozott továbbra is fennmaradjon, minden nap következetesen, keményen meg kell dolgozni.

Nincsenek megjegyzések: