eva-horvath.blogspot.com

Powered By Blogger

2011. január 14., péntek

Új év és ujra itt vagyok

Lassan egy éve lesz,hogy utoljára írtam a blogomba.Sokat gondolkoztam,hogy vajon folytatsam e az írást vagy sem,De mivel kaptam pozitív visszajelzéseket,úgy döntöttem,hogy folytatom.A közel tíz hónap alatt sok minden történt velem,jó,s rossz egyaránt.A hosszú kihagyásnak más okai is voltak,többek,között magánéleti gondjaim.Igaz a valódi okot nem akarom egy ilyen oldalon kitárgyalni.A lényeg az,hogy évek óta úgy éreztem,hogy nem úgy mennek a dolgai,ahogy én szeretném és nem éreztem jól magam a bőrömben.Aztán belekerültem egy magánéleti krizisbe,amely rádöbbentett,hogy változtatni kell az életemen és ez nem lesz fáklyás menet.Már évek óta csiszolgatom magam több.kevesebb,sikerrel.Igaz könnyű ezeket a dolgokat könyvből elolvasni,de jön a megvalósítás,ami már a feketeleves.Régóta foglalkoztat a pszichológia és ezért próbáltam saját magamon segíteni,mert a mondás is azt tartja,hogy "Segíts magadon a isten is megsegít".Jött a felismerés milyen ember vagyok,mit akarok,akarok e változtatni stb.Mérlegeltem és úgy döntöttem,hogy igen,akarom a változást.A magánéleti problémám olyan volt,hogy úgy éreztem,nem tudom egyedül megoldani,ezért szakember segítségét vettem igénybe.(a nevet nem írom le,ez nem a reklám helye)Segítséget kérni sosem szégyen. Hónapokat vártam,a még bekerültem a segítőmhöz,de megérte.

Az elbeszélgetés egy óráig tartott és nekem nagyon felemelő élmény volt,Igaz,hogy ez az ember rádöbbentett dolgokra és kinyitotta a szememet,amelynek köszönhetően elindultam a saját utamon.Tény minden egyes nap szükségss megdolgozni érte és a változás fájdalommal jár.

Legközelebb az engem ért változásokról írok,

Jó blog olvasást kívánok.

2 megjegyzés:

hamarani írta...

Éva,én szívesen olvasom a naplódat, mind rólad mind a kis falunk életéről, hisz onnan is akad nap mint nap új téma..:-)...
Csak így tovább , érdeklődve várom a soraidat, és sok sikert a változások beteljesítéséhez, nem könnyű, de senki más nem csinálja meg helyettünk, és ahhoz hogy boldogok legyünk muszály megdolgozni...

eva írta...

Köszönöm,Anita a kedves soraidat,Jó,tudni,hogy olvassak a soraimat,Igyekszem,majd a falu életéről is írni,

Az ötleteket pedig szívesen veszem.