eva-horvath.blogspot.com

Powered By Blogger

2011. december 21., szerda

Álmaink üzenetei

Álmaink üzenetei címet adtam a mostani bejegyzésemnek. Álmok! Bizonyára sokak emlékezetében vannak rossz és jó álmok egyaránt. Mikor keletkeznek az agyunkban az álmok? Nézzük! Az alvásnak három fázisa van, amely az éjszaka folyamán változik. De most ne menjünk ebbe bele részletesen, és nem is vagyok alvásszakértő. Álmodni legtöbbször a hajnali órákban álmodnak az emberek, mert akkor már az alvásuk felszínes. Vannak, akik emlékszenek az álmaikra, és vannak, akik azt mondják, hogy ők sohasem álmodnak. - Ez nem igaz! Minden ember álmodik. És mit üzennek ezek az álmok. Legtöbbször az elfojtott sérelmeinket, gondjainkat. szexuális vágyainkat, és számtalan olyan problémát, amellyel nem akarunk szembesülni. Az agyunk nem felejt és a tudatalattinkban őrzi ezen sérelmeinket, fájdalmainkat, amelyeket álom formájában hoz a tudtunkra.

Most olyan álmaimról írok, amelyek az életemben teljesen úgy következtek be, ahogyan azt megálmodtam.
Már említettem itt a blogomban, hogy 13 évvel ezelőtt rövid időn belül elvesztettem az anyámat. Élete utolsó 10 napja volt a legtragikusabb, mert kómában volt és nem tudtunk kommunikálni vele. Egy éjszaka döbbenetes álmom volt. A házunk udvarán voltam, majd megjelent két idős asszony, az egyik az anyai nagymamán volt, aki akkor már 18 éve halott volt. A másik idős hölgy személyében az apai nagymamámat fedeztem fel, aki pedig akkor már közel 30 éve elhunyt. A dolog érdekesség, hogy olyan régi tizenkilencedik századbeli ruházatot viseltek. A fejükön főkötő volt. Ilyen ruházatot már egyik nagymamám sem viselt. Az apám haza jött a kórházból, és kérdeztem, hogy milyen állapotban van az anyám. Ő válaszolt, és eközben a két idős asszony elkezdtek sustorogni valamit egymás fülébe. Fura érzés futott végig rajtam. Két nap múlva az anyám meghalt. Akkor kezdtem el gondolkodni. hogy a két nagymamám, akkor beszélték meg, hogy elviszik az anyámat, hogy ne szenvedjen tovább. Ettől a perctől kezdve mindig oda figyelek az álmaimra.

Volt olyan álmom is, hogy az apám kórházba került, és amikor mentem látogatni nem találtam az osztályon, És egy volt kolléganőm ott dolgozott, mit ápolónő és ő mutatta meg, hogy melyik kórteremben találom meg az apámat.
Az álom megtörténte tután úgy jó egy hónap múlva az eset bekövetkezett. Az apám tényleg kórházba került és hirtelen. És tényleg nem találtam meg, csak kóvályogtam az osztályon. Még a nővérek sem tudták, hogy hol fekszik. Akkor újra az agyamba vágott, hogy hoppá, ezt már előre megálmodtam.

Gondolom, hogy másnak is voltak már olyan álmai, hogy rég nem látott ismerőseik felől álmodtak, és még az nap, vagy pár nap múlva találkoztak vele. Ilyen álmom is volt. Sőt olyan ember volt ezen ismerősöm, akivel nem nagyon jó volt a kapcsolatom. Mit ad Isten!. Másnap munkába menet találkoztam vele. A lábam pedig majd a földbe gyökerezett. Te jó ég! Ezt nem hiszem el. - Fordult meg a fejemben. De az egész szituáció igaz volt.

Most, hogy elmeséltem három különböző történetet, biztosan sokaknak az agyába vág. "Tényleg ilyen már velem is megesett." Sokan pedig nem vesznek tudomást, vagy nem akarnak tudomást venni arról.hogy az álmoknak üzenete van. Én sem foglalkoztam ezzel sokáig.
Tanácsom pedig az, hogy figyeljünk oda az álmainkra. Akár jó vagy rossz álomról legyen is szó. Az álmoknak ugyanis üzenet értéke van. Ezáltal feltudunk készülni, arra ami velünk a közeljövőben történni fog. Én már régóta odafigyelek az álmaimra, és így megfelelően tudom azoknak az üzeneteit kezelni.

Nincsenek megjegyzések: