eva-horvath.blogspot.com

Powered By Blogger

2011. december 31., szombat

Boldog Új Évet!

Elérkezett az év utolsó napja is, pár óra múlva már 2012-t mutat a naptár. Ilyenkor számot vet az ember, hogy milyen éve is volt valójában. Van, aki azt mondja, hogy nagyon szar, rossz évem volt, mert ez és ez a problémám, betegségem, gondjaim voltak. Vannak olyan emberek is, akik azt mondják, hogy jó évem volt. Bár ők vannak kisebbségben. Hogy fogalmaznak ők? Jó évem volt hál"Istennek, mert egészséges vagyok, örülök az élet minden apró percének, és minden percét, másodpercét élvezem, Mert az élet rövid,ahhoz, hogy itt a földi életben túl sok időt pocsékoljunk el hülyeségekre. Igaz az anyagiakban nem dúskálok, elégedett ember vagyok,- állítják a pozitív gondolkodású emberek.

A mai nap már egyre több ember küld ismerősének, barátainak, rokonainak, új évi üdvözleteket, Leginkább a virtuális eszközök használatával. A személyes találkozások már itt is "kihaltak". Az ünnepeket hangulatát egyre jobban befolyásolja a politika, amely már beférkőzött a családok mindennapi életében is. Az új év még jobbá válását is leginkább a politikai változásoktól várjuk. Ezt teljes egészében nem szabad így felfogni. Az éltünket csak részeben befolyásolja a politika, nagyrészt mi alakítjuk az életünket olyanná, amilyenné válik.

"Boldog új évet. Sikerekben, szerencsében gazdag új évet." - Ezekkel a kívánságokkal üdvözlik az emberek egymás szilveszter és új év napján. Én személy szerint az új évi jó kívánságokkal is szkeptikus voltam nagyon sokáig. Sőt irritált, amikor így búcsúztunk el egymástól a munkahelyen. Baromságnak tartottam, mert az új év soha nem olyan volt, mint amit vártam.
Én úgy értelmeztem, hogy a "Boldog új év" az legyen olyan, hogy úszom a boldogságtól, meg legyen mindenen, főleg az anyagi biztonságom, legyek sikeres. Ez bizony így nem működik, de az emberek többsége ezt nem veszi észre. Várja, hogy a sorsa jobbra forduljon, de nem tesz érte semmit, mert az kemény meló és sok fájdalommal jár.

Most, hogy újra eltelt egy év: Elgondolkodtam. Milyen évem is volt valójában? - Mondhatom, hogy sikeres, Igaz voltak apró-cseprő gondok, de ez az élet velejárója. És mindent meg lehet oldani. Hál' Istennek egészséges vagyok, Pozitívan alakulnak a dolgaim. Tudok apró dolgoknak örülni. Mindennap tartogat valami újat a számomra. Régen sem volt valami "rózsás" az emberek élete, Az anyagiakról ne is beszéljünk. Azért még ha panaszkodunk is, még messze vagyunk a 40-50-es évek életszínvonalától.

Boldog új évet! Ez a kívánságot még jó párszor elmondjuk még ma, sőt az új év első napjaiban is. Az pedig, hogy boldog lesz-e az évünk rajtunk, csakis rajtunk múlik.
Mert mindenkinek olyan lesz a következő éve, amilyenné ő saját maga teszi!

Boldog Új Évet!

Nincsenek megjegyzések: