eva-horvath.blogspot.com

Powered By Blogger

2012. január 27., péntek

Miért nem nőnek fel a pasik?

Mostanság egyre jobban megfigyelhető, hogy Magyarországon alig vannak férfiak. Zömmel pasik élnek itt, akik gyerekként viselkednek és nem akarnak felelősséget vállalni az életük egyik területén sem. Sajnos ez nagyon elszomorító. A napokban írta Müller Péter egyik jegyzetében, hogy már nincsenek királyok, vagyis szó szerinti igazi férfiak.

Vajon mért van ez és hol lett elrontva ez a folyamat? Talán a hiba a szülői neveltetésben rejlik? Vagy társadalmi változások hozták ezt létre? A válaszom is, is.
Mi dukál ma a nevelés terén? A mama kinyalja a gyereke seggét, aki ezt a lehetőséget ki is használja. Kisfiam, kislányom te ne csinálj semmit! Majd az anya megoldja a te feladatodat is. Sikerélmény a gyerek részéről nulla, de a feladat megoldása növeli az anya önbizalmát. És ez a folyamat addig tart amíg a gyerekek párkapcsolatot nem létesítenek.

Majd eljön a párválasztás ideje és úgy a fiú, mint a lány bevonz egy hasonló személyiségű embert mint ő. Amennyiben a csaj a domináns a párkapcsolatban, úgy kialakul a kisfiú és pótmama szerep. Mert a csajok eltanulják az anyjuktól, hogy hogyan kell a pasiból papucsot csinálni. ( teljes kiszolgálás minden téren) A párkapcsolat elején még így vagy úgy működik a dolog, sőt a szex is úgy ahogy működik. Ez az állapot pedig csak addig tart, amíg a csaj nem szül egy-két gyereket. Utána változik a helyzet, Már egyik sem tud a másikra felnézni és szex sem működik. Már mitől működne? A kisfiú soha nem dugja meg a pótmamát és ez fordítva is igaz.
És akkor beindulnak a csajozások, pasizások, de csak a szex terén, mert ahhoz gyávák, hogy megbeszéljék a problémáikat vagy hogy elváljanak, Önbecsapás, gyávaság, lustaság, megalkuvás jellemzi az ilyen kapcsolatokat. És így élik le az életüket.

Erről a viselkedésformáról sokszor, sok helyen olvastam, különböző szakemberek tollából. Én ez úgy gondoltam, hogy úgy 30 éves korára a pasik csak-csak felnőnek és nem maradnak meg kisfiúnak. Tévedtem! Ezt a jelenséget saját életemben is megtapasztaltam. Volt egy pasi az életemben, akibe szerelmes voltam, felnéztem rá és úgy gondoltam, hogy végre van még férfi is ebben az országba. Akkor tévedtem az emberismeretem terén. Amikor kialakult közöttünk egy élethelyzet ő FÉRFI-ként az élete összes területén megbukott. Ő az adott szituációban 16-17 éves kamasz szintjén volt. Döbbenetes volt! Csak később döbbentem rá, hogy ő én bennem nem a nőt látta, hanem a pótmamát. Egy bizonyos kor után öntudatlanul is bevág a pasik
agyába, hogy a biológia anyjuk meg fog halni. Ezért gyorsan keresnek maguknak egy pótmamit.
Az egyik szakembertől hallottam, hogy amikor nem működik a szex a férfi és nő között, akkor azon esetben a pasinak a saját anyjával van lerendezni való problémája. Sokan ezt nem is tudják, és így halnak meg.

Miért nem nőnek fel a pasik? Mert így kényelmes. Korábban megoldott mindent az anya, később a párja, aki a valós gyerekein kívül még egy "pótgyereket" is nevel. A csajok persze örülnek neki a kezdetekben, hogy párjuk mindent megcsinál, ügyes. De erre nagyon rá lehet fázni, mert így csinálnak a csajok puha pöcsöt a pasikból. Egy puha pöcsre fel lehet nézni férfiként vagy egy nőneműre nőként. Nem. Csak hiteles férfira és hiteles nőre lehet felnézni.

Képforrása: pixabay.com

Nincsenek megjegyzések: